Pages



Haii . Ape macam hari ni ? Bad ? Better than yesterday ? Or samee jee ? Well harap hari esok mu semuee berjalan dengan lancor dan lebih baek dari hari sebelumnyee la . Huu aku kat sini neh , hurm . Dop tahu ler nok cakap gane la agoknyee . Setiap hari same jee . Aboh dengan Umi aku takdop kat rumoh selame sebulan . No travel . No shopping . No cinema . Huu bosan gila vavi neh ! Tiap-tiap hari aku buad benda yang same jee . Bangun di tengahari , tengok DVD sampai margrib *berhenti betor bila masuk waktu solat* pastu online sampai pagi-pagi buta macam sekarunk neh . Dan begitulah seterusnyee . Haiz . Cepatlah habes sekoloh . Aku nok gi rumah Cik Da aku pulok neh . Paling kurang pun keluor gok dari kawasan 'istana' aku kat 8234 , Jalan Kuala Abang , Kampung Batu Tiong , 23000 , Dungun , Terengganu Darul Iman nuh *Heee , sajee jea ni nok bagi orang tahu* :DD

Masuk hari ni doh seminggu aku dop keluor dari kawasan 'istana' . Babpee ? Hurm babpe yea ? Well kalu keluar pun nok gi manee la ==' ? Walaupon doh 5 tahun aku kat kampung ni , aku admit memang aku takdop kawan pon . Heee :DD Aku biasenyee terperap dalam rumoh macam Orang takdop kaki *Orang ade kaki pon orang lain bowok jalan-jalan , betol op ?* Tapi aku yang kire perfect fizikal mental neh ? Haiz , apolahh .

Esok Lily gi sekolah , aku nok buad mende ? Kemas rumoh ? Haha , no way man ! Biasenyee kalu aku bangun tido , rumah memang doh tersedie bersih . Why ? Yee la , aku bangun pukul 2 jadi mesti orang doh bersihkan dulu . Weeeee ~ Jaat bebenor aku neh . Bukannyee nok tolong tok aku kemas rumah . Sedap-sedap jea duduk beradu dalam bilik pastu bangun tengahari . Anok daro apoo lagu neh ?!

Aku harap la masa berlalu laju ket macam Clark dalam Smallville tuu . Laju dea lari woo :o Heeheew . Bodohlah aku neh kekadang . Tuu la . Lepas habes sekoloh , gi rumah Cik Da lepas tuu bulan 12 dapat result . RESULT ?!?! Oke , now i start to worry about it . Agok-agok berape A la aku dapat . Kalau teruk ? Argh ! Aku takboh masuk Madrasah ! Takboh takboh takboh :3 * Aww , buad gediks siket .* Oke . Lepas dapat result , sekoloh balek . For year 2012 . Weeee ~ Tahun Baru :) Hahax . Dop sabor gila ba*i nok jumpa kawan-kawan aku balek . Nurin , Aten , Shadila , Nura , Ainiza , Alyn , Najwa , Kilah , Hajar , Syiera .

Huarggghhhhhhhhh *menguap panjang -o- * Oke , mengantuk neh . Suda mahu tidur deh . Lagipon hujan lebat kat luar nuhh . Takut la eden . Tido lu neh !

peeps ; Hehew , malam ni aku gedik pulok ! Soryy la neh . Hekhek :DD


Suke ? LIKE jea :]

0 komen dari si Comel ♥:

Post a Comment

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum :)
Jangan lupe tinggalkan kata.
Satu pun sudah memadai. ♥
Time kasih ♥♥

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}