Pages




Aboh aku kate, ary kames neyh (2 Jun 2011), dea nok bawak aku and sume family aku balek kampung at Pekan, Pahang Darul Makmur. Dop sabor giler nok jupe grandma aku yang aku panggil Tok. Yea, yea. Bagi orang2 luor maybe gelaran ni untuk seorang datuk tapi gitu lerh. Orang Terengganu ni laen ckit panggilannye. Unik ! Hahaha. Oke, balik pada objektif. Of coz laa aku dop sabor. Lame giler aku dop jupe Tok aku neyh. Sumpah, aku rindu giler siot ! Rindu nok peluk tok aku, rindu nok makan masakan tok aku, rindu nok gosip2 ngn tok aku. Senang senang cite, rindu semua laa !! Hish, rase lambat plop mase berlalu. Haha, ayat koya. Urm, se perkare agi yang aku suke sangat kalo gi Pahang neyh. Bese nyer kalo balik Pahang, aboh akan gi singgah Kuantan Parade luw. Shopping2 luw cket (walopon hanya beli beberapa butir Roti Boy), still best. Yew arh, aku duk ostel. Nok gi shopping pom payoh. Nak2 bile jadi PMR Candidate neyh. Huhh,, seram sejuk lop wase. PMR dop lame doh. Result pe pale ayam agi ! Hadoii laa. Oke, jari letih suda. Aku pon nantod giler dh neyh. Orait, nunyte ! Sweet lullaby !
ZZZzzzzzzzzzzZzzzzz. ~ <3




Suke ? LIKE jea :]

3 komen dari si Comel ♥:

Leny Azmi said...
This comment has been removed by the author.
Leny Azmi said...

Tok mama kakak pown org Pahang ,
Have happy holiday there ...
Suasana kat sane mmg best!

✿ Su Riey ✿ said...

@Ivy IvonneYea, yea. Memang bez giler !

Post a Comment

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum :)
Jangan lupe tinggalkan kata.
Satu pun sudah memadai. ♥
Time kasih ♥♥

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}