Pages


Haii , tawan tawan.
Titew ade satu kesah nak cite kat awuck. Alaa *,* geliks pulak titew.
But , WHAT :120: HOW DID IT HAPPEN :120:
Oke , nati nati. Sabar -,-
Hadoi hadoi.. Satu mender yang pelik penoh aku buad.
Makan DURIAN and then minum 100 PLUS.
Akhirnya, ape yang jadi :120:
Semestinya MABUK.. :face53:

Kisahnye :120:

Gini.. Ary jumaat dalam minggu EDU FESTIVAL, skoola aku ni ade laa buad Majlis Temu Murni dengan mok ayoh student Aizek neyh. *Enjoy enjoy ! :11: So aku pon ajop la Aboh :93: dengan Umi :94: aku mari. Oke, lepaz tenod result aku, mmg aku agok doh yang dua insan kesayangan aku ni mmg akan melenting punye laa. Aku memang doh ready awal awal tinge aku neyh. Bese laa, aku kan jenis sediakan :64: sebelum hujan. Nghee.. :face51:
Tapi op, ade laa ayat yang aboh dengan umi aku kabo ni, menggerunkan aku.

:93: :65: "Cikgu rotan jea dea ea. Kalu Cikgu takdop rotan, saya buleh tolong beli ke Cikgu."

:94: :65: "Kuat sangat maen. Pahtu kuat ngorat. Biar laa, kalu result PMR dop molek, hantor dea kat PONDOK. Blajor situ lop."

:95: :65: OH NO !! Please don't do this to me !! :face31:

Oke, balik pade cite. Mase Aboh dengan Umi aku ni nok balik, dea mitop :24: aku. Uwaaaaaa !
Memang meraung la aku ! :24: kena amek ! Doh laa Aizek Edu Fest dop abes agy mase tu ! Lepas tu, aboh kabo aku dopleyh maen Facebook. Huhu,
Ciam aku.. :face29:

Esok tu, mase majlis penutup Edu Fest, aku cadang nok balik :53: lewat sikit. Nok suh aboh mari amek kat ostel lewat sikit. Lam kul 4 ke, 5 ke. Lagipon kain baju dop kemas kemas agy. Mase tu aku maen FB, pahtu mari mari aboh hantor chat. Haha ! Geyrak.. :10: Aboh tanye :

:93: :65: "Nok balik pukul braper ?"

Disebabkan takod aboh maroh, so aku kabo laa nok balik kul 3. Aboh just jawab :

:93: :65: "Okeh!"

Lepas tu, aku pon lepak lepak ngan geng aku. Nurin takdop, so keadaan jadi kurang HEBAD. Dop brape riuh. Tapi takpe. Lepas tu, ade la budop budop skoola rendah aku dulu mari. Ade la 5, 6 orang kawan aku kat tu, kot.. :face64::g:
Tapi ade sorang kawan ni, memang aku rindu giler nok tenod dea. :face64: Dulu dea gemok, skunk doh kurus. Haha. Terbalek dengan aku. Dulu aku kurus, skunk doh GEMOK :r::r::r:
Haha ! :face75: Dea pon mesti terkejut beruk :face31: tenod aku gemok ngat.
Wahahaha ! *suke jahat.

Oke, lepas tu, maen panjat panjat atap berdekatan :56: mempelam. Nok amek buoh ! Ngosh ngosh ngosh ! Lame dop bantai buoh mempelam ngan colek. Huuu :v: Best uhh !

Lepas abes majlis, balik :53: laa. Tapi dop best coz :24: aku kena amek. Pahtu, aboh ade mitop netbook. Huhh, nop amek :24: dop brape kesoh ngat. Tapi kalu netbook, NO WAY :119: seribu kali NO WAY :119:

Next day, aku kemas barang barang sume. Nok balek ostel awal sikit. Aku ade mitop :24: tapi jawapan aboh semestinya :22: :x:
Disebabkan rizeb yang teramat, aku gi dapur, rembat durian. BANYOK PULOP TU :119:
Huhh ! Kenyang kejap.
Pahtu, mase nok balek ostel, aboh ade suh bawok biskut yang aku panggil BISKUT BANTAL GOLEK. Penoh makan dop :s: Nghee :103:
Selain tu, aboh ade suh bawok air 100 PLUS sebotol. Aku pon bawok jea laa.

Sampai kat ostel uhh, aku terus wat keluor biskut dengan air 100 PLUS tuwh. Hahaha !
Banyok gop aku minum. Tibe tibe uhh, aku sendawa. Kuat. Macam biawak.
Pahtu, kuor laa bau durian. Haha.
*Buruknye perangai. :face49:
Mase tu laa aku teringat yang aku ada makan durian. Hadoii, siap laa aku malam ni.

Malam tu, orang study kat meja, aku lop duk kat bawoh meja, celoh celoh kawan aku. Kejap rase sejuk, kejap rase panas. Lepas tu ajop gi tenod :126:.
MALAYSIA vs CHINA TAIPEI.
Lepas tenod bola, sambung duk bawoh meja balek. Nghee :v:

Balek jea dari study, aku terus landing atas katil Kak Chik (Aten). Lame gop, sampai laa dea kejut aku suh solat. Pahtu, aku golek atas lantai lop. Mok (Nura) suh aku bangun tido atas katil. Tapi aku dop larat ngat. Aku still steady atas lantai uhh.
Sejuk :v: pulop rase. So, dengan sedikit kekuatan yang ade, aku bangun jalan gi kat katil Hajar. Terhuyung hayang aku jalan. Macam orang baru balik dari kelab malam :40: pulop gayanya.
Tapi siyes aku cakap, memang pening GILER B**I ! :y:

Sampai jea kat katil Hajar, aku rase lega sikit. Tapi dop lame, tibe tibe mari rase loya.
Ya Allah, ni la perasaan yang paling aku dop suke sekali.
Rase nok BLUEKKKKK ! :7:
Dengan sepantas kilat aku lari gi bilik air walaupun pening && mabuk masih ade.
Wajahku kuhadapkan ke arah mangkuk tandas dan akhirnya :103: keluarlah isi perut yang telah lama aku pendam. Allah, seksa giler ! Sesok nafas aku. Banyok lop tu.

Lepas tu, Kak Long (Kylah) ade bagi makan ubat. Sume jage aku dengan baek.
*Terharu :v: :face22:
Malam tu, sume orang tido, aku bangun sengsorang gi mutoh lam jamban uhh. Kerap ngat. Tido aku langsong dop aman. Ciam aku op :120:

Esok uhh, sume skoola, aku tinggal sorang sorang kat ostel tunggu aboh aku mari. Perut aku berkeroncong tanda lapor. Aku ade makan biskut yang Najwa bagi. Tapi :v: hahaha! Tao tao laa. Keluor balik. Kikiki ! :face72:

Bile sume orang balik skoola, baru laa aboh mari amek aku. Jaat goh aboh :x:
Eeee, geram aku :p::r:
Sampai kat :53: uhh, aboh suh aku gi mandi air limau purut yang aboh aku siapkan. Suh badan segor. Mule mule aku takmo, dop larat ngat ekpom. Tapi lepas aboh aku pakse, aku pon mandi laa. Lepas mandi uhh, aboh suh makan nasi. Sekali lagi aku takboh. Tolak mentoh mentoh mender yang aboh aku suh tu. Aku takod, dop rela doh nok mutoh lagi. Tapi aboh tetap pakse. Aku dengan keras kepala tetap takboh makan. At last aboh mengaloh.
Yeyy :119: Aku menang :119:

Lepas dua ary aku duk kat :53:, akhirnya aku gi skoola pada pagi Rabu. Pagi tu, aku still pening && mabuk mabuk. Yang aku malunye, mase gi skoola tu, ramai ngat yang bunyi sal MABUK :119: DURIAN :119: 100 PLUS :119:
Oh, ape yang telah sahabatku semua lakukan :x: Ade ke dea gi kabo ke sume orang yang aku ni mabuk. Hadoii, guaner guaner pon, tetap kena hadapi sume kawan kawan setingkatan aku ni. Nok wat guaner. Lagipon, aku kan jenis dop tao malu. Nguahahaha :q:

Sampai situ jea laa citer yang aku leyh kabo kat sape sape yang bace neyh.
Ciam goh aku. Sampai skunk budop budop laki skoola aku nganjing kat aku DURIAN.
Haishh :r::r: Mengom goh laa :v: Jaat apah :p: !
Tapi Alhamdulillah, aku bukan mabuk kerana minuman syaitan or ape ape makanan haram,
tapi kerana makanan yang halal. :face17:

Oke, letih doh jari aku ni menaip. Kbhaiii :q:



Much Love :a1: Sue Irina


Suke ? LIKE jea :]

2 komen dari si Comel ♥:

sHaRpX said...

cian ke ye.....mabuk apa....p aq suke time mu mbuk...sbb mu gler....hahahahaha....

✿ Su Riey ✿ said...

@sHaRpX Biar arh. Deki ekpom. Kalu deki wat arh etek. :PP

Post a Comment

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum :)
Jangan lupe tinggalkan kata.
Satu pun sudah memadai. ♥
Time kasih ♥♥

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}