Pages

Align Center

I have a story to tell you
:v:
For me, it's a sad story :v:
:face21: Uhuk uhuk uhuk :v:

Oke, whatever :119::119:

Cerita ini berlaku pada 28 Ogos 2011,
yang mana pada ketika itu aku berada di dapur sedang
membancuh segelas susu panas :v:
Malam tu sejuk sangat sebab tu laa aku wat susu panas uhh.
Untuk panaskan badan jea :v:

Sedang syok-syok mengacau air susu tu,
terasa sakit di kaki.
Aku abih tte ingat semut besor mane laa ketik kaki aku uhh.
Rupo-ruponya :v::v:
Chishh :119: Celaka punye LEBAH :q:
:15: Dea sengat kaki aku :x::x:
Doh la esok nok raya.
Base jubo kulat goh :119:
Gane aku nok raya dalam keadaan kecok-kecok ginim.
Shialll laa :q::q:

Oke, sambung cite :v:

Lepas kena sengat tu, aku neting-neting gi kat bilik abang aku.
Bile aku bukok pintu jea, ku lihat abangku sedang bersujud kepada Tuhan Yang Maha Esa.
:v: Alhamdulillah :face17:
Lepas tu, aku tutup pintu balik sebab aku takmo kacau
kekusyukan dea.
Aku pon lari masuk dalam bilik aku.
Aku sapu kaki aku yang memang sakitnya,
Ya Allah :v: Memang berair mata ah :face22:
Aku dop tao nok wat gane mase tu,
bimbang kot kot melarat, dop dang raya lop aku kang :x::119:

Dengan semangat raya yang masih ada, aku ada call :24: seorang sahabat
dan menanyakannya apa yang harus dilakukan jika disengat lebah si jahanam :49: uhh :119:
Dengan air mata yang berciciran aku tanya, tetapi dea tetap
dop tao nok wat ganer :v:
OMG :119: Aku memang debor ah mase tu :face73:
Lepas tu , abang aku masuk dalam bilik aku.
Dea tanya babpe, aku pon cite laa dari A sampai Z.
Dea pon gi dapur amek limau then sapu kat kaki aku.
Hadoii ! Doh laa sakit kena sengat, dea gi sapu limau lop :120:
:face22: Haiiyyaaaa !! Manyak pedih maa :119:

Lepas siap uhh, aku masuk semula dalam bilik lepas tu
ada sampai mesej dari sahabat aku tadi.
Dea kabo kat aku cara nok wat hilang sakit kena sengat tu.
HAHAHAHA :x:
Dah terlambat :x:

Tapi apa-apa pon, mujur gop ah abang aku ada malam tu.
Kalu dop sampai pagi ah aku duk neting-neting cam kangaroo ow.

Tapi :v:

Kaki aku bengkak sikit.
Ngahahahaha :119:
Jalan pon tempang-tempang.
Gane laa time raya esok :v:
Pakai baju kurung, tapi jalan macam orang takdop kaki lop.

HAHAHAHAHAHA :x:
Takpe, yang penting RAYA :119:


:t: Happy Eid Mubarak :128: Sue Irina Omar Asri :u:

Suke ? LIKE jea :]

0 komen dari si Comel ♥:

Post a Comment

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum :)
Jangan lupe tinggalkan kata.
Satu pun sudah memadai. ♥
Time kasih ♥♥

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}