Pages



HAPPY
BIRTHDAY to both of you
Najwa Belon and Arif Speky :119::119:





Tanggal 13 September 2011,
Izza , Ecah , Adlyn , Fatty
ada planing dengan geng geng aku ; TSOES Babes && SA 2/2
untuk celebrate Belon.
Kebetulan birthday Arif Speky pon same dengan Belon,
So kite sume ni pon memutuskan untuk celebrate due due sekali.
Perkare ni dirahsiakan dari Belon sorang jea :face15:

Seperti yang telah dirancang, pukul 3 sume kumpul dekat kelas.
Belon dengan Din tengoh dating dalam kelas 3 Intan 5.
:face9: Awww awww :119::119:
Lepas tu, siap siap kek semua,
awok awok ni amek tepung due genggam sorang,
gi dekat belakang Belon senyap senyap lepas tu :v:

SERANGGGG :q::q::q::q:

Akhirnya, Belon menjadi seorang PUTERI TEPUNG yang sedang dirai ulang tahun kelahirannya oleh kerabat kerabat semua. Hahahaha :q:
Aku tengok kat Arif, dea tengoh suke selok mase tu.
Haha. Lupe ke yang hari tu pon besday dea.
Aku dengan Nurin teruh gi kat dea lepor tepung sampai Arif napok macam Pok Cik tue yang beruban :119: Ngahahaha :119:

Lepas tu, abes semua kena lepor tepung. Memang putih ah muke ngan baju sorang sorang. Ngahahaha :119:
Budop budop gop :103::face4:

Lepas tu, upacara potong potong :44: diiringi nyanyian lagu.
Lepas tu makan makan makanan yang Ecah bawok.
Dop la sampai makan makanan sedap sedap, makanan macam junkfood gitu la.
Tapi still best, nak nak maen suap suap gitu :131:
Dop lupe bergambor untuk dijadikan kenangan :99::51:


























Huuu, cket jea gambor aku upload.
Malas :q:
Tapi tetap akan simpan dalam kenangan :q:
Kan Belon :120: :face8: Kan Arif :120:
Kan :120: Kan :120: Kan :120:

Ape ape pon,
HAPPY BIRTHDAY to both of you :119:
Aku sayang sangat kat mu sume.
Wish aku untuk mu,

:95: :65: Untuk Belon, semoge berjaya di dunia dan akhirat.
Good luck untuk PMR nati. Kalu mase exam duduk dekat ngan aku,
jangan la lupe tunjuk kertas kat aku neh :119:
Ngahahaha *Wink wink :face15:
Satu agi, aku harap mu bahagia dengan Din sehingga terbina sebuah masjid oke.
:27: Aku suke mu due orang. Sweet :119:

:93: :65: Untuk Arif, semoge aman sentosa bersama gelaran sebagai Itik :71:
Haha :119: Jangan simpan dalan hati la kalu aku panggil gitu neh.
Niat sekadar nak bergurau sebagai kawan,
ape salohnye op :120:
And, good luck untuk PMR yang bakal tibe dop lame lagi :119:
FIGHTING :119:

Uhuk, letih da.
Beres :119: :25:
Kbhaii :119:

:h: Lot of memories :128: Sue Irina :u:


Suke ? LIKE jea :]

0 komen dari si Comel ♥:

Post a Comment

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum :)
Jangan lupe tinggalkan kata.
Satu pun sudah memadai. ♥
Time kasih ♥♥

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}