Pages





I miss this moment so much !

Aku rindu semua ahli Aizek Band !
Terutama sekali
TSOES Babes && Sek Sejid !




Rindu mu semua !
Kalu la masa boleh diundur, aku nk kita balik
pada tahun lepas.
Mase tu la aku mula
belajar mengenali persahabatan, cinta, semangat satu kumpulan, perasaan seorang sahabat terhadap sahabatnya.
TSOES Babes aku anggap macam adek adek && kakak kakak aku.
Sek Sejid aku ibaratkan macam abang abang aku.

Aku rindu roomate aku, Siti Badariah Roslan.
Nurin dan dea adalah sahabat yang paling aku sayang.
14 Sept ary tu, aku masuk dorm An-Nasihah.
Tumpang mandi kejap sebab bilik air blok SA dgn SK takdop air.
Mase masuk dalam bilik air, aku teringat sangat mase aku dengan Siti rebonding rambut Nurin. Happy sangat mase tu :')
Pastu aku ingat mase aku dengan Siti pakai baju sembahyang masuk dalam tandas sebab nk usik Nurin. Keluar jea dia dari tandas terus jerit macam orang histeria. Haha !
Aku pon ade ingat mase aku dengan Nurin tengoh cuci muke dekat sink, ade dengor suare Siti. Dea cakap ; "Er, Sue. Nurin.. Buntut aku lekat dekat jamban ! Tolong aku.. "
Aku dengan Nurin yang tengoh heran gane buntut dea leh lekat dalam tu, terus suke bergolek kat tu. Haha !


Bile lalu kat kawasan pintu belakang An-Nasihah, aku ingat yang aku dengan Nurin kena rotan kat situ. Pastu maen cari penyakit pegi mandi hujan bertiga situ macam orang dop betol. Haha ! Aku pon dop lupe kenangan Siti dengan Nurin jatuh dekat longkang tepi tandas uh.
Haha ! Pecoh perut aku suke tenod Siti cover sebab takod Babak napok.
Aku harapkan tahun ni pon macam tu jugop.

Tapi, kenape tahun ni LAIN ?
Semuanya berubah.
Berubah jauh sama sekali.

2010, I miss you.
Please return :'(



Suke ? LIKE jea :]

0 komen dari si Comel ♥:

Post a Comment

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum :)
Jangan lupe tinggalkan kata.
Satu pun sudah memadai. ♥
Time kasih ♥♥

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}